از نيم‌کره جنوبی

Friday, August 18, 2006

تغییر کردن

حساس‌ترین مرحله در تغییر کردن، زمانی است که آدم باید گذشته‌اش رو بندازه پشت سرش. می‌خوای یه خصوصیتی رو توی خودت اصلاح کنی ولی در لحظه عمل یادت می‌آد که تا حالا چه‌طوری بودی، عملکرد گذشته‌ات رو توی ذهنت پررنگ می کنی و مثل یک برچسب می‌چسبونیش رو پیشونیت. انگار که به خودت بگی من همیشه این‌طور بد بوده‌ام، می‌گی نه؟ ببین، روی پیشونیم نوشته. حالا من چه‌طور می‌تونم خوب بشوم؟ نه‌خیر نمی‌تونم!
در اون لحظات نیاز داری که فراموش‌کار بشی. هیچی از گذشته به یاد نیاری تا بتونی به خودت قدرت و جسارت تغییر کردن بدی. دلم می‌خواست یه دگمه‌ای داشتم که وقتی فشارش می‌دادم به طور اتوماتیک حافظه‌ام رو برای چند لحظه پاک می‌کرد.

‡

13 Comments:

  • to khoobi?!!

    By Blogger hzahiri, at 6:49 PM  

  • درسته مي فهمم ، حتي در مورد بعضي عيبها آدم احساس مي كنه اينقدر درش ريشه دار هستند كه ...اين حس خيلي بد و مخربه...
    هميشه از نوشته ها لذت مي برم از لحنت خوشم مياد
    خوب باشي :))

    By Anonymous Anonymous, at 5:43 PM  

  • gahi ham vaghti mifahmi ke taghir kardi, bedoone inke tasmimesho gerefte bashi, va in taghir dooret karde az ooni ke mikhay bashi... engar donya roo saret avar mishe....

    By Anonymous Anonymous, at 2:30 PM  

  • Hani jaan,
    bandeh khoob va sor o mor e gondeh am.

    Mozhdeh khaanom,
    mamnoon az lotfi keh daarin, man ham kheili shaad misham keh comment ha aye shomaa ro mikhoonam.

    Nasim joonam,
    delam hessabi tang shodeh, key misheh keh man biaam va hameh ye shomaa ro bebinam?

    By Blogger PO, at 5:45 PM  

  • همون فیلم eternal sunshine of the spotless minds که تو سینما و دیگر شیاطین هست..نه؟
    من بطور اتوماتیک حافظه کوتاه مدتی دارم که حدودا هر ده سال به ده سال reset میشه..واقعا خیلی از دوستای دبیرستانم تو اورکات میان و اصلا به یادم نمیان...اصلا چیز جالبی نیست. باور کن.

    By Blogger behrang, at 3:49 AM  

  • سلام، اسم من سینا است. می خ,استم چند تا سوال درباره ولونگونگ ازتون بپرسم، چون وضع ما هم ممکنه دقیقا مثل اون توضیح مختصر شما کنار وبلاگتون بشه. می تونین ایمیلتون رو به من بدین? مرسی. خوش باشین:
    sintech2000@yahoo.com

    By Anonymous Anonymous, at 8:54 PM  

  • salam.
    ba moozoo tasi sar ap kardam.
    sar bezanin khoshhal misham.rasti kheili vaghte man linketun kardam va behetun sar mizanam.age momkene nazaretuno dra morede tabadole link be man bgin.mamnoon misham bye

    By Anonymous Anonymous, at 12:53 AM  

  • salaam nini,
    man raftam iran va bargashtam parirooz (2 hafte oonja boodam).
    kheiliita jat khali bood,
    booos

    By Anonymous Anonymous, at 5:01 AM  

  • salam
    dishab khaabet ro didam.baa maghnae va manto aabiyat.oon tasvir ro yaadet miyaad.delam baraat tang shode harchand in jomle ham dige tekraari shode sara

    By Anonymous Anonymous, at 2:07 PM  

  • حداقل يه بوق بزن كه بفهمم زنده‌اي.

    By Blogger Laleh, at 4:13 PM  

  • سلام ما رو يادت مياد يا جلای وطن حافظه ات رو پوکانده؟
    چند وقت پيش اسباب کشی کردم تو اون جریان به کارت پستال پیدا کردم مربوط به سفر شمال بود: فکر میکنم خط تو بود که نوشته بود تقديم به بداخلاق ترين، اخمو ترين عضو بی کلاس اردو
    يادت اومد يا بيشتر توضيح بدم

    By Anonymous Anonymous, at 9:32 AM  

  • سلام ما رو يادت مياد يا جلای وطن حافظه ات رو پوکانده؟
    چند وقت پيش اسباب کشی کردم تو اون جریان به کارت پستال پیدا کردم مربوط به سفر شمال بود: فکر میکنم خط تو بود که نوشته بود تقديم به بداخلاق ترين، اخمو ترين عضو بی کلاس اردو
    يادت اومد يا بيشتر توضيح بدم

    By Anonymous Anonymous, at 9:32 AM  

  • Вот это да! Это может быть одним частности из самых полезных блогов , которые мы когда-либо прибыть на по этому вопросу. На самом деле Великолепного. Я также являюсь специалистом в этой теме , поэтому я могу понять вашу тяжелую работу. привет!

    By Anonymous Anonymous, at 8:58 PM  

Post a Comment

<< Home