از نيم‌کره جنوبی

Friday, May 05, 2006

روزمره


1. رفتم برای خودم چای هلو درست کردم. چه عطری داره. آدم مست می‌شه. من کاملا حاضرم رژيمی بگيرم که توش همه چيز با هلو درست شده.

2. يک هفته از جلسه دفاعيه من می‌گذره. هنوز نيازدارم اديت‌های جزيی انجام بدم روی تزم تا آماده پرينت بشه. ولی دستم به کار نمی‌ره. انگار دنيا پر از کارهايی است که هيچ ربطی به تز عزيز من ندارند و از سر حادثه خيلی هم کارهای هيجان‌انگيز و جذابی هستند.

3. اين "نمايشگاه بين‌المللی غذا و سرگرمي" خوابگاه ما پس‌فرداست. فردا هم کلی فعاليت دسته‌جمعی وجود داره. مثلا همگی قراره فردا ساعت 1:00 بعدازظهر توی آشپزخونه بزرگ Campus East (CE) جمع شيم و آشپزی کنيم. بچه‌های کشورهای مختلف به تيم‌های جداگانه تقسيم شده‌اند و تيم ما فقط دونفره‌ است! چون جز ما هيچ ايرانی توی CE زندگی نمی‌کنه. در عوض ما رفقای شفيق رو دعوت کرديم که بيان و تيممون همچين جونی بگيره. قراره سالاد اولويه درست کنيم. برای سرگرمی هم به ملت تخم‌مرغ پخته می‌ديم که رنگ کنن.

4. قراره غرفه‌مون رو تزيين کنيم. بايد يه ايده‌هایی بزنيم که فرهنگ و هنر و صلح‌دوستی ايرانی رو نشون بده. من که دلم می‌خواد يه پلاکارد بزنم روش بنويسم: No War on Iran

5. باز هم "مسافران" بيضايی رو ديدم. اين فيلم يه خاصيت خيلی عجيب برای من داره، هيچ‌وقت به خودم زحمت نمی‌دم دنبال تفسيری برای اتفاقات سمبليکش بگردم. همين‌جوری بدون هيچ‌گونه نقد و تفسيری قشنگ‌تره. به نظرم يه جور اثر هنری نابه که با مخاطبش بدون واسطه تفسير، ارتباط برقرار می‌کنه. برای من از اون فيلم‌هايی است که هر از چندی بايد نگاهش کنم.

6. ديروز برای چک‌آپ رفتم مرکز پزشکی ولونگونگ. خيلی بانمک بود. انگار اين آقا دکترا همه‌جای دنيا يه تيپ و قيافه و اخلاق دارند! آدم هرجا ببينتشون می‌تونه حدس بزنه چه‌کاره‌اند.

7. بعضی‌ها اشاره می‌کنند که فونت وبلاگ مشکل داره. خوب من الآن سعی کردم که "ي" رو جایگزین "ی" های چسبیده بکنم. لطفا اگه باز هم مشکلی هست، بگید که ترتیب اثر داده شود.

‡

9 Comments:

  • الویه به به انتخاب خوبیه و حتما عالی می شه .. راستی این طرفا نمی ای ؟

    By Anonymous Anonymous, at 8:16 PM  

  • I don't like tea with flavors... if tea does not tast like tea, I don't call it tea... it is some sort of fruit juice...

    Farmoon... :)

    By Anonymous Anonymous, at 6:23 AM  

  • سلام. خب شما خيلي شبيه من مي نويسيد. اگه تو ورد مي نويسين، آخرش يه کنترل Hب گيرين و همه ي ي هاي نچسبيده رو با شيفت ط دسته دار جايگزين کنين. اين طوري فورا کل ي هاي نچسبيده چسبان ميشن!!! باور کن خيلي راحته. يه سري هم به من بزن لطفا

    By Anonymous Anonymous, at 4:51 PM  

  • سلام.
    خب شما خيلي شبيه من مي نويسيد.
    اگه تو ورد مي نويسين، آخرش يه کنترل Hبگيرين
    و همه ي ي هاي نچسبيده رو با شيفت ط دسته دار جايگزين کنين.
    اين طوري فورا کل ي هاي نچسبيده چسبان ميشن!!!
    باور کن خيلي راحته.
    يه سري هم به من بزن لطفا

    By Anonymous Anonymous, at 4:52 PM  

  • خیلی باحال بود... اگه بدونی جدیدا ما با کامیاب با این چای هلو چه قدر خاطره داریم... جک شده برامون!!! من عاشقشم...! ولی دیشب بچه ها می گفتن برای مردها خوب نیست چای میوه ای و ما اگه بخوریم بچه دار نمی شیم! یه لذت داشتیم ما توی زندگی اینم می خوان بگیرن ازمون! شاد باشی.

    By Anonymous Anonymous, at 10:47 PM  

  • از کامنتي که گذاشتيد ممنونم. از وقتي سيستم رفرانس پايين صفحه از کار افتاده از خيلي‌ها بي‌خبر مانده‌ام.از جمله نيم‌کره‌ي جنوبي! حافظه هم که قربانش بروم :(

    By Anonymous Anonymous, at 3:49 AM  

  • ااا...آخرش غذای فرانسوی به خورد ملت میدین؟؟؟ شله زرد چی شد؟؟؟

    By Blogger behrang, at 6:34 AM  

  • آخ منم عاشق هر چی که طعم هلو بده هستم

    By Anonymous Anonymous, at 6:03 PM  

  • سارا خانم، الويه؟!
    آخه اينم شد انتخاب،الويه براي معرفي غذاهاي ايراني!!

    By Anonymous Anonymous, at 7:42 PM  

Post a Comment

<< Home