از نيم‌کره جنوبی

Wednesday, March 22, 2006

تعطیلات نوروزی

امروز خیلی سبک و هیجان‌زده‌ام. بالاخره نسخه کامل تزم رو برای اساتیدم پست کردم. فعلا منتظرم که نظراتشون رو برام بفرستند. تا اون موقع بی‌کارم. یعنی وقتم مال خودمه. آخ که چه حس شیرینیه. انگار این چند روزه اول فروردین رو من هم تعطیلات نوروزی دارم.

این مدت تز نوشتن به من خیلی سخت گذشت. اصلا من با این سیستم انفرادی کار کردن حال نمی‌کنم. ‌انگار در یه مقطعی از زندگیت باید عمده وقتت رو در خلوت سر کنی،‌ نمی‌تونی با دیگران ارتباط درست و حسابی برقرار کنی چون مجبوری تز تک نفره‌ات رو بنویسی. اصولا اینجا، مرام تحصیلات بالای لیسانس همین‌طوری است. هر کس روی پروژه خودش کار می‌کنه و از کار گروهی و این حرفا خبری نیست. من دلم، هزار بار برای کار تیمی تنگ شده. کار با یک تیم چند ملیته که با هم تا به حال سلام علیک هم نداشته‌اید ساده نیست، ولی در کل خیلی بازدهی بیشتری داره،‌ با هم هم‌فکری می‌کنید، نقاط ضعف هم رو می‌پوشونید و از همه مهمتر یه جور نزدیکی بینتون ایجاد می‌شه و ازفرصت ایجاد روابط دوستانه برخوردار می‌شید. اینجا اما اگر دانشجوی research باشید، هیچ کار مشترکی با دیگران انجام نمی‌دید و همین موجب می‌شه خیلی کند و سخت به دیگران نزدیک شید.

به هر حال دیگه هر چی بود، (تقریبا!) گذشت. من فعلا برم به بقیه تعطیلاتم برسم.

‡

9 Comments:

  • عقش منی! می دونستی؟

    By Blogger Laleh, at 6:08 PM  

  • سلام نوشته شما در ایروا معرفی شد

    By Anonymous Anonymous, at 6:23 PM  

  • مبارک باشه... :) تعطیلات خوش بگذره.

    By Anonymous Anonymous, at 7:42 PM  

  • مبارک باشه خانم دکتر!
    راستی می دونستی ما هم یه جایی هستیم نزدیک شما؟!

    By Anonymous Anonymous, at 11:43 AM  

  • tabrik migam sara joon, I know the feeling!

    By Blogger The Spring Breeze, at 6:13 PM  

  • به یاد کنترل پروژه افتادم.اون شب کذایی زمهریر که همه به اون خونه سر می زدن

    By Blogger یاسمن, at 9:32 PM  

  • mobarakeeeee :) kheili hesse khoobi dare, bah bah bah, khobshehalet :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:50 PM  

  • سلام .سال نو رو به شما تبریک می گم .راستی من اتفاقی به وبلاگ شما بر خوردم . شما کجا درس می خونید و چه رشته ای هستید ؟ ایشالا تز اتون رو با موفقیت انجام بدین . منم دانشجوی عمران (سیویل ) هستم تو ایران .خوشحال می شم به وبلاگ منم یه سری بزنین .

    By Anonymous Anonymous, at 9:37 PM  

  • delam barate shenidane sedaat o didane barghe cheshmaat ye zarre shode.eidet mobaarak.

    By Anonymous Anonymous, at 5:16 AM  

Post a Comment

<< Home