از نيم‌کره جنوبی

Friday, February 24, 2006

ناهار

‡

7 Comments:

  • به من دل نازک گرسنه رحم کن سارا.

    By Anonymous Anonymous, at 12:06 AM  

  • Bah bah

    By Anonymous Anonymous, at 12:56 AM  

  • دلم خواست...! خانوم خونه شدی دیگه سارا خانوم! :) عکس سیامک رو هم بنداز ببینیم هنوز لاغره یا با این غذاها تغییری کرده! اگر تغییری نکرده باشه معلومه همه غذا ها رو خودت می خوری! خوب و خوش باشین :)!

    By Anonymous Anonymous, at 4:26 AM  

  • من همه‌شو مي خوام بخورم!!!!

    By Blogger Laleh, at 4:26 PM  

  • از حجم کامنت های این پست خوردنی با اون پست فلسفی قبل می شه به یک نتیجه خیلی دوست داشتنی در مورد خوانندههای وبلاک رسید.... مگه نه؟ خوب تازه من هم دلم می خواد از این غذاها بخورم

    By Blogger Mojtaba, at 7:35 PM  

  • وااااااااااااااااي دلم واسه سالاده رفت.
    راستي من الميرا هستم و از آشنائي با شما و وبلاگتون خوشحالم

    By Anonymous Anonymous, at 8:25 PM  

  • viii, alan nefse shabe (yaani dame sobhe :D) va man ghade chi khordam tamame rooz, vali goshnam shod :D

    By Anonymous Anonymous, at 8:56 PM  

Post a Comment

<< Home