از نيم‌کره جنوبی

Tuesday, January 31, 2006

چرند و پرند

چند روزه که هيچي ننوشتيم. سارا خيلي سرش شلوغ پايان‌نامه‌اش بوده و من هم يه سري ددلاين داشتم که بايد meet مي‌کردم و يه مقدار هم دنبال عوض کردن خونه‌مون و اينا بودم.اما اين روزها خيلي هم بي output نبودم ... بگذريم.
اولندش براي اين که يه خورده بخندين اين آگهي فروش ماشين لباس‌شويي‌مون رو ببينين.
بعدش هم واسه اين که بيش‌تر بخندين اين رو ببينين. (به نام نويسنده توجه کنين!) و خواهش دارم!!! دست کم پاراگراف يکي مونده به آخر رو بخونين.
ديگه اين که آق فرمون گفتن: "دقيقن غلط است ... بايد بنويسي دقيقا. حتمن غلط است... بايد بنويسي حتما" در اين زمينه دو نکته مي‌خوام بگم: يکي اين که انقدر اين جمله‌ها بااطمينان و قطعي هستند که من خودم هم به خودم شک کردم! دوم اين که من فکر مي‌کنم تنوين و همزه فارسي نيستند و به خاطر همين ازشون استفاده نمي‌کنم، همين. البته مثل لولو که مشكلات خودشو داره، من هم دلايل خودمو دارم...

‡

2 Comments:

  • واقعا خنگه هركي ماشين لباس‌شويي‌تونو نخره! محشر بود!!! اي ول....

    By Blogger Laleh, at 4:38 PM  

  • جالبه حقیقتاٌ بعد از 4 سال هم مدرسه ای بودن و 5 سال هم همسایگی در خوابگاه و همکلاسی دانشگاهی تازه فهمیدم دست به قلمت خوبه! تبریک می گم. مقاله هم جالبه وحوصله تو در تعقیب لیگ برتر(!) ایران با این جزئیات جالبتر!!! آگهی هم خوبه حالا واقعا معادلها به زبانهای ژاپنی و چینی و عبری و اینا درسته؟؟!! خودمونیم چقدر تخفیف می دین؟؟ من اینجا لباسشویی ندارم و قصد دارم با تکنولوژی آشتی کنم!! موفق باشید.

    By Anonymous Anonymous, at 8:56 AM  

Post a Comment

<< Home