از نيم‌کره جنوبی

Sunday, January 22, 2006

پریسا

در حال چرخ زدن کاملا فان‌محوری در تار جهان گستر* بودم که برخوردم به تارمحل** پريسا. بعد از اين که ديدم چقدر کنسرت از سال نود و پنج تا الان داده و با چه آدمايی، از خودم به عنوان يه طرف‌دار موسيقی ايرانی و کسی که واسه پريسا احترام خاصی قايل بودم و هستم، خجالت کشيدم که as if I was not ever in the garden! اما يه دفعه يادم اومد که ای بابا من ايرانی‌ام! بنا بر اين وجدانم راحت شد، چون می‌تونستم، طبق معمول، تقصيرها رو بندازم گردن دوست عزيزمون مستر پرزيدنت و اين که اصلا نمی‌ذارن خبرا به ما برسه و اين که چه بلايی سر موسيقی‌مون اوردن و قس علی هذا***!!! و بدين وسيله از اصابت برچسب شاس‌دلنگی**** به خودم جاخالی دادم.
بگذريم: تو وب‌سايت می‌تونين يه سری آهنگ هم دانلود کنين. آهنگ‌های قديمی خاطره‌انگيزی مثل الا اى پير فرزانه با آهنگ‌سازی عليزاده و همچو فرهاد. يه سری از آهنگ‌های آلبوم‌های جديدش رو هم می‌تونين بشنوين، آلبوم‌هايی که با کاردرست‌هايی مثل داريوش طلايى، گروه دستان و حسين عمومى کار شده.

* دوستمون وب رو می‌گم
** تارمحل /tAr-ma-`hall/: تارجا، وب‌سايت (بر وزن ...)
*** قس علی هذا /qes-alA-hA-`zA/: همين رو بگير و برو...
**** شاس‌دلنگ /shAs-da-`lang/: شاس‌ميخ، بی‌خبر از همه چيز، ملنگ، منگول

‡

1 Comments:

  • سلام شاس دلنگ
    اول اینکه ی ها رو با
    Ctrl+X
    جایگزین کن بعد پست کن.
    دوم اینکه از اولین جمله های یک یادداشت که می خونم سعی می کنم حدس بزنم که تویی یا سارا
    تا حالا فقط بار اول رو دست خوردم. فکر کنم شناخته باشمتون دیگه

    By Anonymous Anonymous, at 7:40 AM  

Post a Comment

<< Home