از نيم‌کره جنوبی

Wednesday, January 11, 2006

موسیقی ملل

در وب‌گردی‌های روزانه (وقتی داشتم با
Yahoo Audio Search و Yahoo Video Search ور می‌رفتم...) به سایت زیر برخورد کردم (آخ!). هنوز دقیق نمی‌دونم چیه، ولی مسلما جالبه (اگه به موسیقی ملل علاقه‌مند باشین.) یه مجموعه گردآوری‌شده از موسیقی کشورهای مختلفه. ویدیویی بودنش هم باحاله. فقط زبانش فرانسه است (که البته با GoogleTranslator دیگه غمی نیست!). انتخابتون رو از منوی Recherche کنار فیلم، باس انجام بدین.

http://tv5.org/TV5Site/musique/mondomix.php

‡

2 Comments:

  • سلام
    این وبلاگ هم جاله. کلی موسیقی زیبا (کلاسیک اکثرا) رو برای داونلود کردن گذاشته..
    http://donafar.blogspot.com/

    By Anonymous Anonymous, at 8:26 PM  

  • سلام بر و بکس
    از بالا یادداشت هایی رو که نخونده بودم خوندم و داشتم به این نتیجه می رسیدم که چقدر سیامک روی سارا اثر گذاشته. سارایی که من می شناختم خلاصه مقاله توی وب لاگ نمی نوشت و
    سرگرمی اش گشتن دنبال سایت های
    موسیقی نبود. پایین تر که رفتم فهمیدم رو دست خوردم.

    By Anonymous Anonymous, at 4:06 AM  

Post a Comment

<< Home